Reumatupa - Toiminnan keskus

Reumayhdistyksen toimitilat, Reumatupa, sijaitsee osoitteessa Rajakatu 48-52. Siellä on yhdistyksen toimisto ja kahvio, siellä pidetään kokouksia, kudotaan kangaspuilla, jumpataan ja seurustellaan eli se toimii yhdistyksen kaiken toiminnan keskuksena. Siellä on myös yhdistyksen myymälä, Reumapuoti.

Reumatuvalla on saatavilla informaatiota reumasairauksista ja reumaatikkojen mahdollisuuksista palveluihin, kuten tuettuihin lomiin ja sopeutumisvalmennukseen. Siellä on esillä tiedotteet yhdistyksen jäsenille tarjotuista tapahtumista ja palveluista sekä Reumaliiton tiedotteet yhdistykselle.

Reumatuvalla on ovet ja kahvio auki keskiviikkoisin klo 10-13. Tänä aikana on kävijöille tarjolla kahvia ja usein muutakin toimintaa. Muulloin siellä voi käydä kutojien paikalla ollessa. Puheenjohtajan vastaanotto on kerran kuukaudessa.