Toiminta 2022

Jäsenistön toiveita tapahtumista ja tekemisestä otetaan vastaan ja ne toteutetaan, jos kiinnostus on riittävän laajaa ja resurssit järjestyvät. Jos sinulla on ideoita, ota yhteyttä hallituksen jäseniin. Kaikki toiminta tapahtuu vapaaehtoisvoimin. Jos olet kiinnostunut tulemaan mukaan vertaisohjaajaksi, ota yhteyttä vaikkapa puheenjohtajaan.

Liikunta

Allasjumppa Hyvinvointi-Sammossa tiistaisin klo 14.

Kuukauden parillisten viikkojen keskiviikkoina ohjattu jumppatuokio Reumatuvalla, klo 9:30 - 10. Jumppatuokio jää kesätauolle 27.4. ja jatkuu taas syksyllä

Käsityöt ja askartelu

Reumatuvalla on viidet kangaspuut, joilla voi kutoa mattoja tai muita kudonnaisia.

Askartelupäiviä järjestetään kävijöiden kiinnostuksen mukaan.

Muu virkistys

Reumatuvalla on jäsenten käytettävissä myös pelikortteja, lautapelejä, sanaristikkoja, aikakauslehtiä ja muuta virkistymistä. Bingo tai vastaava aktiviteetti järjestetään keskiviikon kahviossa.

Reumaviikolla lokakuussa järjestetään perinteinen reumalounas tai muu avoin tilaisuus. Joulun alla järjestetään yhteinen jouluateria.

Yhdistys järjestää pieniä retkiä tai matkoja lähialueille, jos koronarajoitukset sen sallivat.

Myyjäiset

Yhdistys järjestää ajoittain myyjäisiä Reumatuvalla. Näissä tapahtumissa voi yhdistyksen jäsenet tulla myymään omia tuotteitaan. Perinteisesti ainakin ystävänpäivänä on myyjäiset järjestetty.